Hospice fdw mailing website v2

Hospice Francinus de Wind: online marketing

Save the date e-mail marketing

In het kader van het 15 jarig bestaan organiseert Hospice Franciscus de Wind, volgend jaar, een symposium.
Voorafgaand aan dit event hebben wij een save-the-date e-mail ontworpen en verstuurd, zodat de ontvangers de datum alvast in hun agenda kunnen zetten, voordat de echte uitnodiging volgt.

Dit soort e-mails zijn nodig om je potentiële gasten aan te sporen, de datum vrij te houden voor het toekomstige evenement, zodat je een hoger bezoekersaantal haalt.
Een goede save-the-date-mailing prikkelt en nodigt uit om de datum alvast te reserveren

De template is ontworpen in de huisstijl van Hospice Franciscus de Wind, met de juiste kleuren en het logo zodat het direct duidelijk is van wie de e-mail afkomstig is.
Aangezien het merendeel van de e-mails geopend worden op een mobiel apparaat is het ontwerp ook responsive -deze past zich automatisch aan, aan het scherm waarmee een bezoeker de website bekijkt. Of dit nu een desktop monitor is, een tablet, of een smartphone.

Warm, Waardig en waardevol

Warm, waardig en waardevol. Dé woorden van Hospice Francinus de Wind. Een huis in Waalwijk voor palliatieve terminale zorg. vanEngelen Communicatie realiseert al jaren verschillende communicatiemiddelen voor de hospice. Van huisstijldrukwerk, uitnodigingen, jaarverslagen, folders tot aan nieuwsbrieven.

Bekijk meer projecten over online marketing

Alle projecten van online marketing bekijken
Voorwaarden Disclaimer Privacyverklaring
Sluiten