Een succesvolle online campagne? Behoefte aan het continu verbeteren van je respons? E-mailnieuwsbrieven de deur uit doen naar een selecte doelgroep? Werken met een gebruiksvriendelijk e-mailmarketingpakket? Wij weten hoe we jouw doelgroep in het hart kunnen raken, ook online!
In het kader van het 15 jarig bestaan organiseert Hospice Franciscus de Wind, volgend jaar, een symposium.
Voorafgaand aan dit event hebben wij een save-the-date e-mail ontworpen en verstuurd, zodat de ontvangers de datum alvast in hun agenda kunnen zetten, voordat de echte uitnodiging volgt.
Dit soort e-mails zijn nodig om je potentiële gasten aan te sporen, de datum vrij te houden voor het toekomstige evenement, zodat je een hoger bezoekersaantal haalt.
Een goede save-the-date-mailing prikkelt en nodigt uit om de datum alvast te reserveren
De template is ontworpen in de huisstijl van Hospice Franciscus de Wind, met de juiste kleuren en het logo zodat het direct duidelijk is van wie de e-mail afkomstig is.
Aangezien het merendeel van de e-mails geopend worden op een mobiel apparaat is het ontwerp ook responsive -deze past zich automatisch aan, aan het scherm waarmee een bezoeker de website bekijkt. Of dit nu een desktop monitor is, een tablet, of een smartphone.
Warm, waardig en waardevol. Dé woorden van Hospice Francinus de Wind. Een huis in Waalwijk voor palliatieve terminale zorg. vanEngelen Communicatie realiseert al jaren verschillende communicatiemiddelen voor de hospice. Van huisstijldrukwerk, uitnodigingen, jaarverslagen, folders tot aan nieuwsbrieven.
De digitale marketing ontwikkelt zich in een razend snel tempo. In de laatste jaren alleen al hebben we grote veranderin...
Je website is toe aan een facelift. De uitstraling is niet meer van deze tijd, de informatie niet meer actueel en je heb...
Bovenaan in Google. Wie wil het niet? Klanten die vanzelf bij je aankloppen, de opdrachten lopen binnen.
Een goede vindb...