Een specifieke en speciale boodschap overbrengen bij (een deel van) je doelgroep? Met een opvallend karakter? Direct mail wordt ook in dit digitale tijdperk nog regelmatig ingezet. En dat is niet gek! Het is én blijft de meest persoonlijke vorm van commerciële communicatie.

Caroy de zilverfolie kaart

CAROY

CAROY is dè fashion winkel van Oisterwijk!
Een exclusieve damesboetiek met merken als Brunello Cucinelli en Etro.

Speciaal voor de vaste klanten biedt CAROY regelmatig exclusieve pre-sales aan met leuke kortingen. Voor de uitnodiging van de exclusieve summer pre-sale, wilde CAROY graag een uitnodiging met een chique uitstraling.

De uitnodiging hebben we digitaal gedrukt op zilverfolie om een luxe glimmend effect te creëren. Het is een eenvoudige en betaalbare manier om je te onderscheiden van de rest.

  • Wij hebben ook gewerkt aan:
  • Creatie

Bekijk meer projecten over direct mail

Alle projecten van direct mail bekijken

Jouw experts

Jozua Ralahalu projectmanager
Jozua_CVT2652gesoft-LR
Bernadette de Bie ordermanager
Bernadette_CVT2661gesoft-LR
Cees Verduin commercieel manager
Cees_CVT2648gesoft-LR
Jordy Verkaart grafisch multimedia vormgever
Jordi_CVT4202gesoft-LR
Sjaak van Berkel grafisch vormgever
Sjaak_CVT2645gesoft-LR
Lenny Kitaroudis communicatieadviseur
Lenny-lr
Bekijk alle experts
Voorwaarden Disclaimer Privacyverklaring
Sluiten